Zoals opgelegd door de wettelijke bepalingen geldt voor onze artikelen ook een wettelijke garantie.
Indien een product niet voldoet aan de overeenkomst dient de klant Duurzaam Speelgoed Online hiervan binnen de 7 dagen volgend op de levering op de hoogte te stellen.
De eventuele vergoeding hiervoor kan nooit groter zijn dan het gefactureerde/betaalde bedrag aan de klant. Gewoonlijke of normale slijtage, onopzettelijke of opzettelijke veranderingen toegebracht door de klant aan het product, het niet kunnen voorleggen van een factuur of geldend betaalbewijs en diverse nalatigheden zijn een uitdrukkelijke maar daarom niet limitatieve uitzonderingen op het voorvermelde garantiestelsel.
Klacht of defect melden
Wanneer een product stukgaat, is dat uiteraard erg vervelend. Wij doen er alles aan om je snel mogelijk weer operationeel te krijgen. Je kunt de schade melden via klantenservice@duurzaamspeelgoedonline.nl. Zou je in de e-mail het ordernummer willen vermelden, om welk artikel het gaat en een video en/of foto van de schade willen bijvoegen. Zodra wij je verzoek hebben ontvangen zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen, zodat je precies weet wat er gaat gebeuren en hoe lang het traject zal duren.
Transportschade
Staat de bezorger met een beschadigd product bij je aan de deur? Om dit zo snel mogelijk op te lossen is het belangrijk dat je je pakket niet in ontvangst neemt, maar wel foto’s maakt. Vervolgens kunnen je de foto’s, onder vermelding van je ordernummer, mailen naar klantenservice@duurzaamspeelgoedonline.nl. Zodra wij je e-mail hebben ontvangen zullen we in actie komen en gaan wij er alles aan doen om het zo goed en snel mogelijk op te lossen, want jij mag hiervan niet de dupe zijn!