Reparaties

Klantenservice

Waarom wij?

Snel bezorgd, verzendtijd van 2 tot 5 werkdagen
Altijd 14 dagen bedenktijd en retourmogelijkheid
Gratis verzending vanaf €50,-
Klanten geven ons een 9,3/10

Wanneer heeft mijn product gebruikersschade?

Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je koffie over je laptop gooit, waardoor je een zwart scherm krijgt. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

Wat voor soort garantie heb ik?

Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan.

Het garantietype geeft daarbij aan hoe je product wordt gerepareerd. We hebben 1 soort garantie:

  • Carry in. We vragen jou om je defecte product naar ons te sturen. Vervolgens wordt het product gerepareerd bij de reparatiedienst die de fabrikant heeft aangewezen;

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 14 dagen het retourformulier in, hierin kun je aangeven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt.

Wil je jouw product retour sturen of laten repareren? Dat kan gemakkelijk en snel via het onderstaand reparatieformulier.